Audi Q2

Η δυναμικ σχεδαση και τα σπορ χαρακτηριστικ του νου Audi Q2 ενισχονται απ να προηγμνο σασ με πολ χαμηλ βρος που σε συνδυασμ με ναν χαμηλ αεροδυναμικ συντελεστ (Cd: 0,30) διασφαλζουν χαμηλ κατανλωση, εν η ανρτηση προσφρει κορυφαα νεση και κρτημα.

Σημεινουμε τι, προαιρετικ και στις εκδσεις S line υπρχει σπορ ανρτηση με ηλεκτρονικ ελεγχμενα αμορτισρ διπλο θαλμου και χαμηλωμνο αμξωμα κατ 10 χλστ.

Για την κατηγορα του, το νο Q2 διαθτει κποια μοναδικ στοιχεα εξοπλισμο πως εναι:

•Τα προαιρετικ φωτιστικ σματα LED (τα πσω LED χουν δυναμικ λειτουργα).
•Το Audi virtual cockpit με το στνταρ σστημα MMI το οποο συνδυζεται με μα μεγλη πολυθεματικ ψηφιακ οθνη 12,3'.
•Προαιρετικ δυναττητα επιλογς συστματος head-up display για ασφαλστερη οδγηση.
•Ηλεκτρικ ανοιγμενη πρτα του πορτμπαγκζ για μεγαλτερη πρακτικτητα και ευκολτερη φρτωση.

 

Το θρυλικ πλον σστημα τετρακνησης quattro το οποο εναι στνταρ στις κορυφαες εκδσεις TDI και TFSI φροντζει για την βλτιστη πρσφυση λων των τροχν.

Το προαιρετικ Audi drive select προσφρει την δυναττητα στον οδηγ να επιλξει ανμεσα σε πντε προγρμματα κνησης εν στο πργραμμα ESC Offroad και με 14,5 εκ. απστασης αμαξματος απ το δαφος, το Q2 προσφρει περισστερες δυναττητες κνησης εκτς δρμου.

Σε ,τι αφορ τις κινητριες μονδες το νο SUV της γερμανικς εταιρας προσφρεται με μα ευρεα γκμα κινητρων που περιλαμβνει τρεις TFSI και τρεις TDI με ισχ απ 116 ως 190 ππους. λοι οι κινητρες συμβαδζουν με το γνωστ πρτυπο rightsizing για να συνδυσουν την ιδανικ χωρητικτητα και την βλτιστη απδοση με την χαμηλτερη δυνατ κατανλωση και εκπομπ ρπων. Παρλληλα οι κινητρες χουν ττοια ρθμιση στε να εναι ελαστικο και εστροφοι στο μεγαλτερο ερος της λειτουργας τους.

Ο μικρτερος βενζινοκινητρας στην γκμα του Q2 εναι ο 1.0 TFSI με απδοση 116 ππους και 20,4 χγρμ ροπς απ τρεις κυλνδρους συνολικς χωρητικτητας 999 κ.εκ. Ζυγζει μλις 88 κιλ, χει αλουμιννια μβολα, σστημα μεσου ψεκασμο ως 250 bar, εν η ισορροπημνη λειτουργα του δεν απαιτε ξονα αντιστθμισης των κραδασμν. Πνω απ αυτ την κδοση τοποθετεται η 1.4 TFSI (150 ππων και 25,5 χγρμ) με σστημα προσωρινς απενεργοποησης των κυλνδρων (COD).

ταν συνδυζεται με χειροκνητο κιβτιο ξι σχσεων, το COD απενεργοποιε τον 2ο και τον 3ο κλινδρο σε φορτα ως 10,2 χγρμ και εν υπρχει κνηση cruising με τον κινητρα να λειτουργε μεταξ 2.000 και 3.200 σ.α.λ. Στην περπτωση που υπρχει αυτματο κιβτιο διπλο συμπλκτη η απομνωση των κυλνδρων επρχεται νωρτερα. Με το S tronic η μση κατανλωση εναι στα 5,2 λτ./100 χλμ. και η εκπομπ CO2 στα 119 γραμμ./χλμ. (με το χειροκνητο οι αντστοιχες τιμς εναι στα 5,4 και 124).

Η κορυφαα κδοση βενζνης εναι η 2.0 TFSI (190 πποι και 32,6 χγρμ) για την οποα η Audi υιοθτησε μα να διαδικασα κασης. Διατηρε την 4κλινδρη διταξη και τα πλεονεκτματα που χει νας downsizing κινητρας στην λειτουργα του, αλλ δχως συμβιβασμος σε επιδσεις και σε σχση με μεγαλτερου κυβισμο σνολα. Συνδυζεται στνταρ με S tronic και μετδοση quattro.

Στη βση της σειρς των πετρελαιοκινητρων βρσκεται ο 4κλινδρος 1.6 TDI με ισχ 116 ππων και 25,5 χγρμ στις 1.500-3.200 σ.α.λ. χει μση κατανλωση μλις 4,4 λτρα και εκπμπει 114 γραμμρια CO2 αν χιλιμετρο. Η κορυφαα κδοση εναι η 2.0 TDΙ η οποα διατθεται ως προσθιοκνητη με 150 ππους και 347 χγρμ, καθς και ως τετρακνητη quattro με S tronic και 190 ππους και 40,8 χγρμ.

Η AUDΙ διαθτει χειροκνητα κιβτια 6 σχσεων (στνταρ στις εκδσεις 1.0 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI και 2.0 TDI 150 PS) και αυτματα S tronic με διπλ συμπλκτη και 7 σχσεις. Οι εκδσεις 2.0 TDI και 2.0 TFSI εφοδιζονται στνταρ με να νο εξελιγμνο κιβτιο διπλο συμπλκτη με πιο μακρι κλιμκωση, νου τπου τροφοδοσα λαδιο και μειωμνες μηχανικς τριβς.



Οι κορυφαες TDI και TFSI εκδσεις χουν στνταρ τη μνιμη τετρακνηση quattro. νας ηλεκτρονικ ελεγχμενος υδραυλικς πολδισκος συμπλκτης που σε νορμλ συνθκες κνησης μεταφρει σχεδν λη την ροπ στους μπροστινος τροχος, εν ταν χρειαστε μπορε αστραπιαα η κατανομ να γνει ισποση (50:50) ανμεσα στους δο ξονες. Ταυτχρονα το ηλεκτρονικ πργραμμα ελγχου δυναμικς ευστθειας (ESC) μπορε να απενεργοποιηθε σε δο στδια (μσω διακπτη σε λες τις εκδσεις) και με επιλεκτικ κατανομ της ροπς στους τροχος για εκτς δρμου χρση.

Στο πρτο στδιο η λειτουργα του ABS και του ESC προσαρμζεται ανλογα με την off-road επιφνεια για την καλτερη πρσφυση, εν στο δετερο στδιο τα ηλεκτρονικ απενεργοποιονται πλρως στε οι πεπειραμνοι οδηγο να απολασουν την σπορ πτυχ του Q2. Επσης, στις στροφς το ESC προσφρει χαρακτηριστικ torque vectoring επιβραδνοντας στην διρκεια στροφς τον εσωτερικ τροχ (αν αυτ χρειαστε) για βλτιστη κατευθυντικτητα.

Το προαιρετικ drive select προσφρει τη δυναττητα στον οδηγ να επιλξει ανμεσα σε πντε προγρμματα κνησης: τα auto, comfort, dynamic, efficiency και individual. Ανλογα με το επιλεγμνο πργραμμα υπρχει παραμετροποηση διφορων στοιχεων συμπεριλαμβανομνων του τιμονιο, την αλλαγ των σχσεων, καθς και της προαιρετικς ηλεκτρονικ ελεγχμενης ανρτησης. Στο πργραμμα ESC Offroad και με σμμαχο τα 14,5 εκατοστ που χωρζουν το αμξωμα απ το δαφος, το Q2 μπορε να κινηθε με μεγλη ευχρεια εκτς δρμου.

Οι ειδικο της εταιρας δωσαν μεγλη προτεραιτητα στην διατρηση του βρους στα χαμηλτερα εππεδα. τσι, στην κδοση 1.0 TFSI το απβαρο δεν ξεπερν τα 1.205 κιλ. Πρα απ βλτιστα χαρακτηριστικ NVH, με χρση ως 22% χλυβα υψηλς αντοχς διασφαλζεται νας υψηλς βαθμς ακαμψας του αμαξματος, με το τελευταο να παρουσιζει ναν απ τους κορυφαους αεροδυναμικος συντελεστς (Cd: 0,30) στην κατηγορα.

Η ανρτηση του νου Q2 στον μπροστιν ξονα αποτελεται απ γνατα McPherson με ανισομεγθη ψαλδια βσης. Στον πσω ξονα οι προσθιοκνητες εκδσεις χουν ημικαμπτο ξονα, εν οι quattro διταξη πολλαπλν συνδσμων. Προαιρετικ και στις εκδσεις S line υπρχει σπορ ανρτηση με ηλεκτρονικ ελεγχμενα αμορτισρ διπλο θαλμου και χαμηλωμνο αμξωμα κατ 10 χλστ. Το προοδευτικ σστημα διεθυνσης εναι στνταρ σε λες τις εκδσεις. Η οδντωση της ηλεκτρομηχανικ υποβοηθομενης κρεμαγρας εναι σχεδιασμνη για να μεταβλλει τη σχση μετδοσης ανλογα με το στρψιμο του τιμονιο.

Πηγ: Newsbeast

Επισκεφθετε τρα την κθεση μας για να πραγματοποισετε να test drive και να νισετε την οδηγικ απλαυση που σας προσφρει το νο Audi Q2, επσης οι σμβουλοι των πωλσεων μας θα σας ενημερσουν για τα χαρακτηριστικ του αυτοκιντου και θα σας βοηθσουν να επιλξετε το δικ σας.